Hopp til hovedinnhold

Ofte stilte spørsmål

Besøksinformasjon

Hvor lang tid tar det å se museet?

Det tar ca.1 time å se museet.

Hvor og hvordan kan jeg kjøpe billetter?

Billetter kan kjøpes i museumsbutikken eller på nettsiden vår.

Hvordan kan jeg kjøpe billett med ledsagerbevis?

Hvis du har ledsagerbevis, kan du hente ut billetten ved museets besøkssenter ved ankomst. Det er ikke nødvendig å forhåndsbestille billetten.

Er det mulig å refundere billetten?

Nei, dessverre har vi ikke mulighet til å refundere billett kjøp.

Kan jeg endre datoen på en kjøpt billett?

Ja, billetter kan brukes innen 7 dager fra den opprinnelige besøksdatoen. For å endre datoen, besøk vårt besøkssenter ved ankomst, så vil du få en ny billett utstedt.

Hva er åpningstidene?
Du finner våre åpningstider her.Er Kafe Fjord åpen?

Kafeen følger museets åpningstider. Se vår nettside for oppdatert informasjon.

Tilgjengelighet

Godtar dere ledsagerbevis?

Ledsagere med gyldig ledsagerbevis har gratis inngang når den som ledsages har betalt på ordinære vilkår.

Leie av lokaler og fotografering

Kan vi leie lokaler hos dere?

Ja, vi har flere lokaler til utleie. Ta en titt på vår nettside for mer informasjon.

Kan vi fotografere/bryllupsfotografering hos dere?

All oppdragsfotografering og -filming skal avtales i forkant. Se vår nettside for mer informasjon.

Omvisninger

Når har dere omvisninger?

Vi tilbyr omvisninger til både skoler og gruppebesøk. Alle omvisninger må bestilles i god tid før besøket, minimum to uker.

 

Se vår nettside for mer informasjon.

Spørsmål om byggetillatelser langs kysten

For alle spørsmål om bygg, må Plan- og bygningsetaten i Oslo kommune kontaktes.

Ledige stillinger / Praksisplass

Har dere noen ledige stillinger?

Se vår nettside for ledige stillinger og mer informasjon.

Jeg ønsker å ha praksisplass hos dere. Hvem kan jeg kontakte?

Alle henvendelser sendes til post@norskfolkemuseum.no

 

Museum24:Portal - 2024.11.2 5
Grunnstilsett-versjon: 2